Aquí teniu el reportaje fet per Pedro Prieto del diari Última Hora, també abaix podeu veure totes les fotos fetes d’aquest día i el correu que li vaig enviar de tot lo que pensam d’aquest espai abandonat per el desinterès dels nostres governants municipals.
Aquestes son les promeses que ens va fer Antoni Noguera: «L’objectiu és recuperar aquest important element patrimonial i integrar-ho dins la Falca Verda, amb equipaments per als veïns, zones verdes i d’esport» «El termini d’execució d’aquest projecte serà al llarg del present mandat».Palma, 20 d’octubre de 2015.-
També podeu veure aquí totes les notícies del Velòdrom publicades en premsa i per IB3, per cert en el 20 d’octubre de 2015 ja varem comentar a UH les nostres «Ideas para que el Tirador no se eche a perder»
«El velòdrom del Tirador una joia del patrimoni. És avui dia un lloc municipal, degradat i ple de brutícia, per l’oblit i la indiferència.» Paraules dites en el se pregò per Josep Sanchis, Medalla d’Or de la Ciutat.
Salvador Maimó: «De saber que iba a pasar esto, nos hubiéramos hecho okupas»
| Palma |
La fachada del edificio principal está completamente pintada, lo mismo que las placas en honor a Timoner y a los ciclistas que fallecieron compitiendo en su pista. Y si es el interior, lo mismo: paredes grafitadas, suciedad, colchones, ropa tendida, una especie de dormitorio, etc., lo cual evidencia que está okupado. ¡Ah!, y por la noche tiene luz. ¿Cómo es posible?
Pues como decimos, uno de los peligros más inminentes podría ser que, como es tanto el matorral que ha crecido por todas partes, a nada que se seque, se convertirá en el mejor combustible para un incendio, que podría ser provocado por un cortocircuito de su precaria instalación eléctrica, que pese al abandono el lugar, funciona.
Sí, una pena y una inoperancia de los que nos gobiernan. Por eso los vecinos quieren saber quién es el responsable… ¿Hila, Noguera…? Pero lo malo es que la oposición calla.
tiene luz. ¿Cómo es posible?
El resto tampoco tiene desperdicio. La desolación del lugar es total, al que la floresta silvestre está a punto de hacer desaparecer. ¡Vergonzoso! Con la historia que tiene este lugar, es una pena que el Ajuntament lo tenga así.